ՆԱՏՕ-ն եվրոպական անդամ պետություններին հորդորել է հնգապատկել ցամաքային ՀՕՊ կարողությունները՝ գրում է Bloomberg-ը։ Լրատվամիջոցը նշում է, որ նման կերպ դաշինքը ձգտում է «լրացնել ռուսական ագրեսիայի սպառնալիքին ի պատասխան առանցքային բացը»։ Զինված ուժերի կուտակման հարցը կքննարկվի հինգշաբթի օրը՝ Հյուսիսատլանտյան դաշինքի անդամ պետությունների պաշտպանության նախարարների Բրյուսելում անցկացվելիք հանդիպման ժամանակ։               
 

«Կանն եմ գնում առանց ֆիլմի. ես եմ ֆիլմը»

«Կանն եմ գնում առանց ֆիլմի. ես եմ ֆիլմը»
15.07.2015 | 16:12

ՈՒսամա Մոհամեդի և Վիամ Սիմավ Բեդիրքսանի «Արծաթազօծ ջուր. Սիրիայի ինքնանկարը» ֆիլմը ներկայացված է «Ոսկե ծիրան» փառատոնի «Վավերագրական ֆիլմերի» մրցութային ծրագրում:

Սիրիայում ամեն օր YouTube-ի օգտատերերը նկարահանումներ են անում, ապա մեռնում, մյուսները սպանում են, հետո նկարում: Սիրիայի հանդեպ անսպառ սիրուց մղված՝ սիրիացի տարեգիր կինոռեժիսոր և սցենարիստ ՈՒսամա Մոհամեդը կարծում է, որ Փարիզում կարող է նկարահանել միայն երկինքը և մոնտաժելով տեսանյութը՝ տեղադրել YouTube-ում: Ֆրանսիայում նրա օտարության և հեղափոխության միջև գոյություն ունեցող լարումից անսպասելի հանդիպում է ծնվել: Հոմսում մի երիտասարդ քրդուհի, զրույցի բռնվելով նրա հետ, հարցրել է. «Եթե ձեր խցիկն այստեղ՝ Հոմսում լիներ, ի՞նչ կնկարեիք»: «Արծաթազօծ ջուրը» այդ անսպասելի հանդիպման պատմությունն է:


Սիրիացի քուրդ վավերագրող Վիամ Սիմավ Բեդիրքսանը ծնունդով Հոմսից է: 2014-ին ՈՒսամա Մոհամեդի հետ նկարահանել է «Արծաթազօծ ջուր. Սիրիայի ինքնանկարը»: Վավերագրել է Հոմսի պաշարումը, տեսանյութը համացանցի միջոցով ուղարկել Փարիզ՝ Մոհամեդին ֆիլմի մեջ ընդգրկելու համար, ֆիլմ, որի համաշխարհային պրեմիերան կայացել 2014-ին Կաննի ՄԿՓ-ում: Ֆիլմը արժանացել է մրցանակների Լոնդոնի կինոփառատոնում, Ստամբուլի անկախ ֆիլմերի միջազգային կինոփառատոնում, Սալոնիկի փառատոնում և այլն:

Սա ֆիլմ է սպանված քաղաքի մասին, սպանված երազների, սպանվող մարդկանց, վիրավոր եռոտանի կենդանիների, չվերջացող ավերածությունների: Խորհրդանշական է`ռեժիսորը Սիրիան լքում է մայիսի 9-ին` ֆաշիզմի դեմ հաղթանակի օրը: Ֆիլմի հերոսներն են պատանին ու կոշիկը: Պատանին, որ մեկ օր առաջ տեսնում էր, թե ինչպես է համբուրում սիրած աղջկան, համբուրում է իրեն կտտանքների ենթարկող ահաբեկչի կոշիկը: Դժվար է բնութագրել ֆիլմը, պատմել մեր ժամանակի իրողությունը: Ֆիլմում ժամանակ առ ժամանակ չատի ձայն է հնչում, բջջայինի դզոց` ավելի ընդգծելով մեր ժամանակը: Մարդիկ փորձում են աշխարհն իրենցով անել, ու վայրագ տեսարանների ականատեսը երկինքն է:

Ներկայացնում ենք ֆիլմից քաղված մտքերը`ոչ բառացի.

Կանն եմ գնում առանց ֆիլմի, ես եմ ֆիլմը:

Իրական կյանքի կինո, մարդասպանի կինո, զոհի կինո, բանաստեղծական կինո...
Նկարում էի սեփական հեծկլտոցը:

Վերապրելը բոլոր ընտրություններից ամենազորավորն է:

Բոլոր տներն իմն են դարձել:

Առավո՞տ է: Թե՞ երեկո: Վստահ չեմ: Հոմսում ժամացույցները սլաքներ չունեն:

ՈՒզում եմ վտանգի մեջ լինել, այդպես ես իմ երկրի մի մասնիկը կլինեմ:

Ռմբակոծության տակ գիրք կարդալը մի ուրիշ բան է:

Պիտի առաջ անցնես վախերից:

Կյանքը սիրում է քեզ, կյանքը դու ես:

Սիրիան լքելուց հետո վերածվել եմ վախկոտի:

-Ես վախկո՞տ եմ:
-Դու հրաշք ես:


Արմինե ՍԱՐԳՍՅԱՆ

Դիտվել է՝ 1442

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ

2">Ծաղրանկարչի կսմիթ Իշխանափոխության մեխանիկա
Իշխանափոխության մեխանիկա